itanchyn (itanchyn) wrote in literatura_ua,
itanchyn
itanchyn
literatura_ua

Історії з вул. Ярослава Мудрого

Оригинал взят у itanchyn в Історії з вул. Ярослава Мудрого
Зебра

На пішохідному переході переді мною бабця. Під'їжджаючий легковик замість того, щоб зупинитися й пропустити пішоходів, раптово додає швидкості і проноситься перед старенькою. Та від несподіванки підстрибує і волає: "Скурвий син, він шо не видит же я на жирафі!"

Півник

Вулицею Ярослава Мудрого двоє міліціонерів ведуть під руки, практично несуть, до нестями п'яного чоловіка. Зненацька той оживає і починає волати: "Несе мене лиса за темнії ліса, Котику-братику, рятуй мене!".
Стражі порядку злякано озираються.
Якась старша жінка проводжає дивну процесію несхвальним поглядом і коментує: "О, дивися якого півника повели"


Тренди, бренди, креатив

Заголовок придуманий не мною, а іншою хорошою людиною, а я використав його, бо нижче йтиметься якраз про це – про тренди і бренди, а також про розквіт і занепад знавіснілого креативу на вул. Ярослава Мудрого.
Почну з останнього – про креатив.

Кілька років тому на вул. Я. М, відкрився готель ПрИстиж – саме так, через літеру «И». Це був тонкий хід власників готелю, які небезпідставно очікували дармової реклами і повальної популярності.
Тепер про бренд.
Як відомо, яблуко це просто яблуко, а надкушене яблуко це бренд! – елементарно, Ватсоне! ПрИстиж міг стати перспективним брендом, бо найголовніше у бренді – його впізнаваність, а слово ПрИстиж запам’ятає кожен, хто має бодай початкову освіту. Люди ж із вищою освітою, його забути не зможуть! І далі все по «Фесту» - спершу «ті самі», потім – «небезвідомі», а далі й «загальновідомі»! Однак ПрИстижу стати брендом не судилося.
На креативних творців напосілася творча інтелігенція на чолі з Іриною Фаріон і партією «Свобода». А в 2010 році по мажоритарці, що включала вул. Я.М, переміг представник ВО «Свобода» культурист Святослав Шеремет, якому болить чистота рідної мови. Отож власники готелю, вирішивши, що боротися з владою собі дорожче, здалися. Тепер готель називається грамотно, просто і по-жлобськи, як і належить – «Престиж».
І, нарешті, про тренд.
А тренд зараз такий, що «Свобода» поступово переселяється із сердець у печінки жителів Львова, насамперед творчої інтелігенції. Якби власники готелю твердо гнули свою лінію, то на сьогодні уже опинились би в перших рядах опонентів ВО «Свобода» і до наступних виборів – хто зна? – можливо, могли б претендувати на одне з чільних місць у списку Яценюка. Зрозуміло, що активна життєва позиція і правильне розуміння тренду приносило б їм чималі бізнесові (наприклад, гонорар за книгу «Як я боровся проти Ірини Фаріон», випущеною донецьким видавництвом «Новий світ» - тоді воно якраз шукало перспективних авторів, а Янукович ще таким не вважався), а також політичні дивіденди які по-суті також є бізнесовими.
Але не судилось. Без тренда нема бренда і креатив – на вітер…

НЛП в дії

Ранок вихідного дня, коли у Львові ще порожньо і тихо, був розірваний п’яним гармидером. На вул. Ярослава Мудрого двоє мужчин і жінка, усі бомжуватого вигляду, про щось сперечаються. За їх зовнішнім виглядом можна припустити, що пиячили усю ніч, може й не одну, але, напевне, не безхатьки, просто зовнішність їх уже не турбує, вони вже по той бік естетичних норм.
Ось один із чоловіків різко обриває суперечку і нетвердо але рішуче йде геть; інший, трохи повагавшись - іти чи залишатись? - таки робить свій вибір на користь товариша.
Йому навздогін лунає:
- Коля, не бросай меня, я красивая, плакать будешь!

  • Post a new comment

    Error

    default userpic
  • 0 comments